Wednesday, November 4, 2009

Rezeki.


rezeki daripada Allah s.w.t :)


Terima kasih kepadaMu Allah atas anugerah ini.

Terima kasih kepada umi & ayah serta ahli keluargaku kerana memberi kepercayaan kepadaku.

Terima kasih kepada Ummi MedicMesir kerana membuka peluang untuk aku pelajari apa yang aku impikan.

Terima kasih kepada cikgu-cikgu sekolahku. Tanpa kalian, tidak mungkin aku jejakkan kaki di sini.

Terima kasih kepada Doctor Nesrene yang sentiasa membakar semangat aku untuk belajar.

Terima kasih kepada ahli study group-ku [Iman, Nadia, Syuk, Hadi, Zakwan, Azim & kak samha dll] kerana sudi berkongsi ilmu dengan aku yang sentiasa daif ini.

Terima kasih kepada pihak-pihak lain yang membantu aku secara langsung mahupun tidak selama ini.


Terima Kasih, semua.


p/s : Lebih daripada 1800 permohonan, hanya 200 yang diluluskan.