Sunday, May 23, 2010

happy with them :)

kak iffah | Adek (Farah Hana) | Kak Rosa | Rina | Dr Salwa | Suffian | Mohannad | Izzat

bismillah...

geez, boring gila sikit-sikit bukak buku. facebook dah deactivate dah sebagai bukti nk study (konon). pstu mula lah jadi mcm kucing terkurung dalam rumah, kehulu kehilir tanpa tujuan...

em ni kali pertama aku rasa nk tulis pasal PBL group aku dlm blog. yg sebelum-sebelum ni pun teringin jugak nk tulis.. tp biarlah. keikhlasan itu yg penting kan. klu tulis-tulis tapi dlm hati tak ikhlas, yillek, zero.

Mansoura-Manchester Medical Program Semester 4, Group 15 (kot, lupaa~)
aku mula daftar nama kali pertama time second week dah time tu, sebab tiket ke sana balik sengaja beli lambat. mula-mula masuk.. err.. takdala saspen sngt kot sbb ada Kakda (cuba cari dia dlm gambar tu).

emm kenal Kakda dlu time kuar beli Desktop utk Yana. dia teman kitaorg, nt tak manis plak berdua-duan nt.. baik sngt Kakda tuu. matang. tp sedih plak tringat time PBL 1 case 10 tu... redhalah dgn kehendakNya.. rip :(
anyway! jgn sedih2 dah tau! Kakda ni sinonim dgn ceria-ceria, tak masuk dgn emo-emo ni ;)

pstu tgk muka kak Iffah, makk, seriuznyaa.. hehe. tp bila kenal lebih kurang gitu, takdelah serius sngt pun. cuma bit pendiam skit je. hehe. itulah! jgn menilai insan drpd rupa paras. sedangkan si Pencipta pun tak menilai luaran, siapa kita utk menilainya? :)

Adek pun sama. muka macam garang. tp tgk2 laa terjumpa dlm meeting JOM plak. ok jek si Farah Hana tu. cuma suka dgn duk kt blakang tu, halang ekon aku je kau ni.. -.-"

pstu Rosa. serius aku taktau Rosa ni tua pada aku setahun (ke 2?). sbb tu aku duk panggil kau Rosa Rosa je. huhu sorry! :D kak rosa masyuk. agak mengarut. lawak laa dgn dia. takdela stress sngt dlm PBL ;D

pstu Rini.. hehehe.. ini.. ini best! :D nk cerita ke tak aa..? hehehe... ok la ok la aku tak cerita laa. takut (insert name here) comel marah plak ntt :D hehehehhe!
baik si Rini nii. lemah lembut jee. salu duk bawah ketiak dr Salwa. eh maksud aku, salu duk sebelah Dr laa. hehe. lawak jugak dia ni :)

pstu Suffian plak. cakap bnyk jugak dia ni. klu dapat je obj anat, maksudnya second PBL tu mmg tak nampak batang hidung laa sbb tak reti explain kot. aku mmg dah agak dah pasal tu. pstu rambut plak serabai jek, bila nk gunting pendek pun ntah. ok ke dia ni? ok kot kan..

Monannad! ish time last PBL sedang makan-makan tu bruu la rapat dgn dia. parents kerja Doctor kt Saudi. kaya la isi tersiratnya. tp baik, bit pemalu skit. attitude dia pun dikira sngt bagus bagi aku, jika dibandingkan dgn (insert race here) yg lain..

izzat! atau lebih manja dengan panggilan Carut. Carut? apasal? ntah. org cakap sbb dia suka rap kot. hahaha. sngt aktif dlm PBL. aktif mcm hamster dimalam hari. kerja pun bagus, rajin. semat. hemsem. ah kira semua kau la carut. kau menang laa kali ni. hehe.

actually ada 2 org tak hadir last PBL ni :(
diaorg tu Ikhwan dgn Azrah. ada masalah kott hari tu, nk bt mcm mana, takda rezeki nk bersama kan.. both of them pun bguss, kerja mantap jugak. suka dpt kenal dgn diaorg :)

emm camna kita nk tau kita suka surrounding kita, kawan-kawan kita and everything?
apabila kita tak sedar masa cepat berlalu.. pejam celik, dah habis 10 cases. duhh, bru je nak kenal-kenal lagi. tak apa lah, semoga ini adalah permulaan utk ukhwah kita mula terjalin.

minta maaf jika ada sebarang salah silap sepanjang sama-sama menuntut ilmu kerana Allah. semoga kita semua tenang & berjaya dlm imtihan ini

insyaAllah :)



p/s : i reevaluating everything back. everything. searching if i ever mislooked any of His clue. thank you Allah for this chance.